Pro občany
Zde najdete kontakty a informace k našim službám poskytovaným občanům města Přerova a jeho místních částí.
Hlášení poruch
Pro nahlášení poruch veřejného osvětlení, závad na komunikacích a veřejných prostranstvích, problémům s veřejnou zelení, nevyvezenou popelnicí, zimní údržbou komunikací a chodníků apod. použijte následující kontakty:
zimní údržba komunikací a chodníků: | +420 581 291 156 | poruchy@tsmpr.cz |
poruchy veřejného osvětlení: | +420 602 206 150 | vo@tsmpr.cz |
ostatní poruchy: | +420 581 291 111 | poruchy@tsmpr.cz |
Objednávky služeb
Harmonogramy a termíny
Řešení škodní události
Postup při uplatňování škody na majetku následkem činnosti pracovníků Technických služeb města Přerova:
- Pořiďte si fotodokumentaci
- Sepište žádost o náhradu škody včetně čestného prohlášení, že nebudete uplatňovat pojistné plnění u jiné pojišťovny (nebo v souvislosti s jiným pojistným krytím)
- V žádosti uveďte jméno a telefonní číslo na kontaktní osobu, číslo bankovního účtu
- Dále přiložte fakturu, nebo jiný doklad o opravě
Další informace Vám rádi poskytneme na telefonním čísle +420 581 291 129, nebo odpovíme na Vaše dotazy zaslané na e-mail info@tsmpr.cz.
Za způsobené škody a nepříjemnosti se Vám předem omlouváme.
Formuláře ke stažení:
Upozornění:
Pojistný podvod je jednání, kterého se dopouštějí fyzické nebo právnické osoby za účelem získání výhody nebo obohacení se na úkor pojišťovny. V České republice, stejně jako v zahraničí, se jedná o trestný čin, jehož skutková podstata je obsažena v § 210 trestního zákoníku. Pojistného podvodu se dopustí každý, kdo při sjednávání pojistné smlouvy, při likvidaci pojistné události nebo uplatnění nároku na pojistné plnění uvede nepravdivé nebo hrubě zkreslené údaje nebo podstatné údaje zamlčí, nebo úmyslně vyvolá nebo předstírá pojistnou událost nebo stav vyvolaný pojistnou událostí udržuje v úmyslu opatřit sobě nebo jinému prospěch.
Mimosoudní řešení sporů
V případě, že dojde mezi Technickými službami města Přerova, s.r.o. a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát odd. ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
e-mail: adr@coi.cz
web: adr.coi.cz