Řešení škodních událostí

Škodní události při údržbě zeleně

Pokud došlo ke škodní události při údržbě zeleně, můžete si ověřit, zda danou oblast spravujeme. Pro ověření oblasti slouží interaktivní mapa údržby zeleně.

Reklamace poškozených odpadových nádob

Pokud chcete reklamovat odpadovou nádobu poškozenou během výsypu, přečtěte si prosím nejdříve upozornění k reklamaci poškozených odpadových nádob.

Postup při hlášení škodní události

V případě majetkové újmy:

  • Pořiďte detailní fotografii, kde je zřetelně viditelná poškozená část majetku (u automobilu například škrábanec). 
  • Dále pořiďte komplexní fotografii, ze které je zřejmé, na jaké části majetku škoda vznikla včetně identifikace oblasti (u automobilu například o kterou poškozenou část se jedná vč. registrační značky, u domu např. číslo popisné nebo jiný orientační bod).

V případě nemajetkové újmy:

  • Pořiďte detailní fotografii místa, na kterém k újmě (úrazu) došlo. Dále pořiďte fotografii, z níž lze identifikovat místo újmy i oblast, ve které k újmě došlo (např. dům s číslem popisným nebo jiný orientační bod). Pokud fotografie není možné pořídit, potom nám alespoň místo, na kterém k újmě došlo, co nejpřesněji vyznačte na mapě.

Následně Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat a sdělíme Vám další postup. Další informace Vám rádi poskytneme na telefonním čísle +420 581 291 129, nebo odpovíme na Vaše dotazy zaslané na e-mail info@tsmpr.cz.

Za způsobené škody a nepříjemnosti se Vám předem omlouváme.

Záznam o škodní události

* Údaje označené hvězdičkou jsou povinné.

Formuláře k vyplnění:

Upozornění:

Pojistné podvody

Pojistný podvod je jednání, kterého se dopouštějí fyzické nebo právnické osoby za účelem získání výhody nebo obohacení se na úkor pojišťovny. V České republice, stejně jako v zahraničí, se jedná o trestný čin, jehož skutková podstata je obsažena v § 210 trestního zákoníku. Pojistného podvodu se dopustí každý, kdo při sjednávání pojistné smlouvy, při likvidaci pojistné události nebo uplatnění nároku na pojistné plnění uvede nepravdivé nebo hrubě zkreslené údaje nebo podstatné údaje zamlčí, nebo úmyslně vyvolá nebo předstírá pojistnou událost nebo stav vyvolaný pojistnou událostí udržuje v úmyslu opatřit sobě nebo jinému prospěch.

Mimosoudní řešení sporů

V případě, že dojde mezi Technickými službami města Přerova, s.r.o. a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát odd. ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

e-mail: adr@coi.cz
web: adr.coi.cz